Przesyłka gratis przy zamówieniach powyżej 300 zł.
Do zamówień powyżej 600 zł - Jasny Grzmot w prezencie!

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Komfort naszych klientów jest dla nas najważniejszy, dlatego upraszczamy procedurę zwrotu na maksa.

Oczywiście zawsze jest nam przykro gdy chcesz zwrócić paczkę... nie mniej szanujemy każdą decyzję! 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

W tym celu możesz pobrać i wypełnić formularz zwrotu (nieobowiązkowe) zalogować się do swojego konta w sklepie i skorzystać z szybkich zwrotów lub skorzystać z uproszczonej, wygodnej procedury: 

1. Napisz do nas maila 

na adres aloha@alohafungi.com podając numer zamówienia a następnie

2. nadaj paczkę przez SZYBKI ZWROT 

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Zwróć paczkę szybko i wygodnie w jednym spośród tysięcy automatów Paczkomat® w całej Polsce na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl - wyszukaj sklep ALOHA FUNGI i postępuj zgodnie z prostymi instrukcjami. 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki choć często dzieje się to z dnia na dzień. 

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób.

W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, whats-up). E-mail: aloha@alohafungi.com
  2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  3. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres wskazany przez składającego reklamację. 
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty. 

Adres do reklamacji: aloha@alohafungi.com